Returpolitik

Returpolitik for Europa

Hos Shopify gør vi alt, hvad vi kan for at sikre, at du er tilfreds med dit køb, men vi ved, at nogle gange er et produkt bare ikke det rigtige. Vi har lavet vores returpolitik så nem som muligt.

Se den fulde POS-udstyrsaftale nedenfor.

Bemærk! Hvis du ikke har modtaget de varer, du har bestilt, eller mangler varer, der skulle leveres med din hardware, skal du kontakte Shopifys supportteam på retail-support@shopify.com eller via kontaktsiden her. Vi kan kun behandle disse anmodninger inden for 30 dage efter levering. 

Krav

Inden for 30 dage – Du skal anmode om en returnering inden for 30 dage, efter produktet er sendt til dig. Du skal returnere produkterne til os inden for 7 dage efter modtagelse af din returneringsgodkendelse.

Inkludering af den originale emballage og produkt som nyt – Alle returnerede produkter skal returneres i den fulde originale emballage og fremstå som nyt. Shopify kan afvise det returnerede produkt, hvis produktet og/eller produktets emballage er beskadiget.

Hvis produktet vurderes som uegnet til returnering, giver Shopify kunden besked om, at returneringen er blevet afvist, og kunden modtager ikke en refusion. Kunden kan vælge en af følgende muligheder:

  1. Produktet sendes tilbage til kunden til en leveringsomkostning på 10 EUR
  2. Produktet genbruges.

Hvis du ikke vælger en af ovenstående muligheder inden for 14 dage, efter Shopify har oplyst dig om, at din returnering er blevet afvist, genbruges produktet.

Gratis returnering
– Alle ordrer kan returneres uden omkostninger, hvis der bruges et fragtfirma, som vi har valgt. Følg instruktionerne herunder. Vi er ikke ansvarlige for risikoen for tab eller beskadigelse i forbindelse med forsendelse ved returnering af et produkt.

På grund af fysiske gavekorts beskaffenhed kan vi ikke tilbyde nogen former for returnering/refusion på bestillinger af gavekort, når først de er blevet udskrevet. Hvis en gavekortbestilling er nået til fasen med prøvetryk, men endnu ikke er udskrevet, bliver der pålagt et gebyr på 15 EUR, som fratrækkes refusionen.

Vi tilbyder fuld refusion eller ombytning af en ordre, der er defekt eller beskadiget ved modtagelsen, eller manglende varer, inden for 30 dage fra købsdatoen. Hvis du mangler en vare fra din ordre, skal du kontakte retail-support@shopify.com eller bruge kontaktsiden her.

Instruktioner

Så længe din returnering overholder kravene beskrevet ovenfor, skal du følge disse trin for at returnere dit eller dine produkter:

  1. Udfyld returformularen på https://hardware.shopify.dk/returns
  2. Når vi har gennemgået din returformular, sender vi dig en returlabel via mail. Udskriv din returlabel, og fastgør den sikkert på en egnet leveringskasse.
  3. Indlever pakken på fragtfirmaets nærmeste lokation.

Vi modtager og gennemgår de produkter, du har returneret. Hvis de returnerede produkter overholder alle vores krav i returpolitikken, behandler vi refusionen og sender dig en bekræftelse via mail. Vi kan kun kreditere det oprindelige kreditkort, der blev brugt til at foretage købet. Dette kan tage op til 8 arbejdsdage.

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer om en returnering, kan du kontakte Shopifys supportteam på retail-support@shopify.com eller via kontaktsiden her.

POS-udstyrsaftale

Disse vilkår gælder for køb af Shopify POS-hardwareprodukter. Når du bestiller POS-hardware, accepterer og erklærer du dig enig i vilkårene i denne aftale.

Tilgængelighed

Vi gør alt, hvad vi kan, for at opretholde en tilstrækkelig lagerbeholdning af alle de produkter, vi tilbyder. Potentielle lagermangler hos vores distributør kan påvirke vores mulighed for at klargøre en ordre. Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre, hvis vi af en eller anden grund ikke kan klargøre ordren. Hvis vi ikke kan klargøre en ordre, giver vi dig besked via mail.

Levering

Lagermangler eller andre problemer med klargøring kan medføre forsinkelser. Din ordre leveres med et fragtfirma, som vi har valgt. Vi dækker leveringsgebyret, så længe leveringsadressen er i Europa. Når du har afgivet din ordre i vores webshop, giver vi dig en anslået leveringstid. Behandling og levering tager 1-2 arbejdsdage. Vi gør alt, hvad vi kan for at levere din ordre til tiden. Når din ordre er blevet behandlet og klargjort, sender vi en mail til dig med trackingnummeret for ordren. Når din ordre er klargjort og overgivet til vores udvalgte fragtfirma, kan vi ikke garantere for en leveringsdato angivet af fragtfirmaet.

Returneringer og refusioner

Hos Shopify gør vi alt, hvad vi kan for at sikre, at du er tilfreds med dit køb, men vi ved, at nogle gange er et produkt bare ikke det rigtige. Du kan returnere din hardware inden for 30 dage efter forsendelse til dig, så længe den fremstår som ny og er i den originale emballage.

Bemærk, at fysiske gavekort ikke kan refunderes eller returneres.

Returneringer accepteres ikke efter 30 dage. Vi accepterer kun returneringer af den hardware, som vi sælger direkte til dig. Vi dækker omkostningerne for returnering af hardware, så længe produktet sendes tilbage til os ved brug af den medfølgende returlabel og med et passende fragtfirma. Gebyrer for prioriteret levering valgt ved betaling kan ikke refunderes. Hvis vi har mistanke om, at du misbruger returpolitikken (f.eks. ved at returnere produkter ved flere lejligheder eller sæsonmæssigt), forbeholder vi os retten til at afvise din returnering.

Slutbrugere og forhandlere

Vores hardwarepakker er omhyggeligt designet særligt til Shopify-shopejere. Vi forbeholder os retten til at nægte at sælge og levere et produkt til dig, hvis vi har grund til at mene, at du ikke er kunde hos Shopify. Kundesupport er på samme måde kun tilgængelig for den oprindelige køber af hardwaren. Vi sælger i øjeblikket ikke til og arbejder ikke med forhandlere.

Garantier

Vi sælger en kombination af vores egen hardware og hardware fra tredjeparter for at skabe et moderne kassesystem.

Til følgende Shopify-produkter medfølger der en standard 1-års garanti til POS Lite og en udvidet 2-års garanti som en del af POS Pro. Der er inkluderet flere oplysninger i nedenstående links:

Bemærk!

Garantien på de enheder, der er beskrevet ovenfor, er baseret på den oprindelige enheds klargøringsdato. En erstatningsenhed forlænger ikke den 1-års garanti, der er inkluderet i POS Lite, eller den udvidede 2-års garanti, der er en del af POS Pro.

Garantien dækker fabrikationsfejl, der bliver opdaget under brug af produktet i henhold til producentens anbefalinger. Garantien dækker ikke beskadigelse forårsaget af forkert brug, misbrug, uautoriseret ændring, forkerte opbevaringsforhold, lynnedslag eller naturkatastrofer. Kontakt Shopifys supportteam på retail-support@shopify.com eller via kontaktsiden her for erstatninger.

Alle tredjepartsprodukter, der videresælges af os, er dækket af deres oprindelige garanti fra producenten. Kontakt Shopifys supportteam for at få yderligere oplysninger.

Ansvarsbegrænsning

Shopify påtager sig ikke ansvaret for køb, brug eller returnering af POS-hardware eller andre produkter ud over beføjelserne angivet heri, herunder, men ikke begrænset til, ethvert ansvar for produkter, der ikke er tilgængelige for brug, tabt indtjening, tab af handel eller for mistede eller beskadigede data eller software eller levering af service og support. Shopify kan ikke holdes erstatningsansvarlig for følgeskader, dokumenterede, indirekte eller pønalt begrundede, selv hvis Shopify adviseres om muligheden for sådanne erstatninger eller krav af en tredjepart. Du accepterer, at Shopify i forbindelse med ethvert ansvar relateret til købet af produkter ikke er erstatningspligtig eller ansvarlig for erstatninger, der overstiger det beløb, som er faktureret for det relevante produkt. Nogle retsområder håndhæver muligvis ikke alle disse begrænsninger, og kun de begrænsninger, der lovligt gælder for dig i dit retsområde, er gældende.

Dansk